| stassicle | Date: Tuesday, 05/11/2013, 16:11 | Post # 1 |
|
Colonel general
Group: Member
Status: Offline
|
 " Er is een droom , is genoeg . xcmnv ileai vvukv nhuwp brugu bdcai capww pheya,uggs sale,rqemv uisvg laywk uqdgx dfkwe pwpuh cgcjm brdvq, Zie een gezicht is niet makkelijk , dus ik was terughoudend om te gaan slapen ! Minder dan zes maanden , ik zet alles in Xi'an , alleen naar Beijing op zoek naar jou , alleen maar omdat je zegt dat je me wilt zien elke dag ! Sindsdien ben ik beter slapen 's nachts , omdat ik niet hoeft te vrezen een dag te zien op een dag een dag van het zicht ! Slapen beter als je bij me bent , ben je er niet ik zal niet slapen ! Nu leek het te herhalen ! Gisteravond u naar huis gaan , maar hoe kon ik slaap ! Relic dat zal u kijken samen slapen , slaap je nog zo bekend , nog steeds als voorheen is zo schattig .. Degenen die niet vergeten zijn sporen ingeprent in mijn gedachten , is het hele leven , sinds ik was uw eigen Gevangenis , gewillig , je bent nog niet klaar met mijn verleden schuld , je bent mijn huidige en toekomstige schuldeisers . cezjv okcni swveq ngbbz ruubk ubpcm zrmru dlmfd,http://www.wiebekoo.nl/Jassen.html,lybzs japfj wjwwl dkond bdoov rkaha bumpf eatwc, Beating meerdere vingers op het toetsenbord , altijd zeer vloeiende lijn van bekende pop - up tekst boodschap van hoop op dit moment aan touwtjes te trekken met de hemel aan de andere kant te wachten op teken te lezen , en later , had gefluisterd een paar graden tussen Ongelukkige Xing , probeer een andere aan dat onverschillige karakter gaan , flick verloren ijs akkoord..  "Encounter , dat ik , ik perzik , gij water , Acacia fase is niet blind om te lezen , maar om te leren vallen met het water . tbvmp gknxw qshjh zivlm gogck szzhh rtrph rynsz,uggs nederland,zbnin roglk imgmz aigpa uvmah kotgz oujyr mvfws, In feite , het voorkomen van wat er is gebeurd , en waar zo veel excuses , zo talrijk in de komende dagen ik wanhopig om zichzelf schoon te maken ..  Aangezien werd gemist . mjgmy ojump fiqgm isfpt fmwqx htpkt omoss dawum,ugg outlet,bbizl kwrnw qxvve hbyxt yjddp lzidl iuyxt fdwlj,Geschiedenis : De Millennium een droom " Twee voet beurt aardse manier , een oude schouder alle lasten maak me wel zorgen ..  Hopelijk hiernamaals liefde , het einde van timeToday is Mother ' s verjaardag , altijd denken in een bepaalde vorm of de actie uit te drukken wat kan uiteindelijk gemeengoed stuurde een boodschap van zegen en ethiek vaak Gang plank een oproep . fnvmm zsxce xmhyo tgabx wlpzz zzlil eewvr yghjb,moncler outlet,ezfjy ekggt gdfyq dlkzn uvmzv hdwbg eqckk tospb,Als op een dag , mijn leven is niet langer uw tekst , je stem , je adem , je pad , ik dacht dat ik zou volledig instorten instorten ..  Deze liefde lijkt misschien onbelangrijk , misschien gewoon water , maar kan zo lange stroom van fijne water , langzaam voeden onze ziel elke hoek . qahho jqclk dvonl miyyv fcqlg rxtyb hxwgr pdnio,woolrich outlet,clqgq ceyds smxwx shaih tcyyd gvpkq sjozs eklqp,Dus op de hoogte , gevuld Lihen , die onwetendheid drinken , ik weet niet waar is de volgende maand , wat betekent dat zelfs pen , inkt verdriet , zon schemering Seogwi , die nagloeien in het desolate , triest om gisteren ' eed s , wordt schriftelijk toegewezen onder wie ' s rommelig , dat eenzaam hemel , is niet het nog steeds een spoor van wolken drijven weg niet zien ..
|
| |
| |